رئال مادرید
رئال مادرید
اخرین اخبار رئال مادرید/بهترین کلیپها و مستندهای زندگی بازیکنان فوتبال

 

مرجع خبري رئال مادريد : رئال و یونایتد باید برای مشخص شدن یکی از تیمهای مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ با هم جدال داشته باشند ، نبردی که یادآور تقابل های تاریخی دو تیم است . 
رئال و یونایتد در مرحله پایانی جام باشگاه های اروپا تا کنون چهار بار مقابل هم قرار گرفته اند . از این بازیها سه بار رئال صعود کرده و یک بار منچستر . رئال مادرید سه بار برده ، سه تساوی گرفته و دو شکست خورده است .
اولین بازی بین دو تیم در فصل 57-1958 بود . دو تیم در مرحله نیمه نهایی مقابل هم قرار گرفتند که رئال در برنابئو 3-1 برد و در انگلیس به تساوی 2-2 رسید تا صعود کند . تقابل بعدی در نیمه نهایی فصل 68-1967 بود . شیاطین سرخ انتقام گرفتند . آنها در دور رفت در خانه 1-0 پیروز شدند و در برنابئو با تساوی 3-3 صعود کردند .
بازی بعدی دو تیم در مراحل حذفی در فصل 00-1999 بود . این بار در مرحله یک چهارم بود که فرناندو ردوندو با یک حرکت پشت پای تاریخی ، خود را در تاریخ بازیها ثبت کرد . بازی رفت 0-0 شد و در اولدترافورد رئال مادرید 3-2 برد .
سه سال بعدش دو تیم دوباره در مرحله یک چهارم برابر هم قرار گرفتند . رونالدو نازاریو در اولدترافورد هت تریک کرد تا توسط هواداران تیم انگلیسی مورد تشویق قرار گیرد .
در سال 2013 یک دوئل جدید برگزار شد . رئال و منچستر یونایتد تبدیل به دشمنانی صمیمی شده اند . یونایتد به عنوان صدرنشین چمپیونزلیگ به برنابئو می آید اما رئال مادرید در لالیگا شرایط خوبی ندارد .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط ناصر حمیدی